سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موجودات فضایی و نشانه هایی از آن ها در زمین

جیسون آندرو 11 ساله بود که راز ترسناکش را فاش کرد.این اتفاق در یک روز جمعه در سال1995 میلادی افتاد. جیسون به همراه خانواده اش در حال تماشای یک برنامه ی تلوزیونی بودند. برنامه درباره ی مردی بود که با حافظه اش دچار مشکل شده بود. او میگفت : گاهی حالتی برایم پیش می آید و انگار ساعت هایی از حافظه ام پاک میشود.

ناگهان جیسون از جایش پرید و فریاد زد : این مرد باید از اینکه نمیتواند آن ساعت ها را به یاد بیاورد خوشحال باشد! پسر در حالی که گریه میکرد فریاد زد : متوجه نمی شوید؟! این مرد که در تلوزیون میبینیدش به وسیله ی موجودات فضایی ربوده شده است!

سپس برای پدر و مادرش تعریف کرد که او هم چند بار توسط موجودات فضایی دزدیده شده است موجوداتی که اصلا شبیه موجودات زمینی نبودند. با وجودی که موجودات فضایی مدام حافظه ی جیسون را پاک می کردند اما جیسون چیزهایی را به یاد می آورد. او میگوید ابتدا نور زیادی به چشم هایم می خورد و سپس موجودات فضایی وارد میشدند و مرا با خود به یک سالن بزرگ میبردند. وقتی مرا بلند میکردند انگشتان آنها را می دیدم انگشتانشان باریک و بلند بود و بند های درشتی استخوان هایشان را به هم وصل کرده بود موجودات فضایی پسر را آزمایش می کردند سپس او را به اتاقش باز میگرداندند.

پدر و مادر جیسون حرف های پسرشان را باور کردند. مادر او درباره ی این ماجرای عجیب یک داستان نوشت. خبرنگاران به طرف خانه ی آن ها که در منطقه ی کنت انگلستان بود هجوم آوردند و خیلی زود خبر پسری که به وسیله ی موجودات فضایی ربوده شده بود در همه ی جهان پخش شد.

شاید این داستان آدم ربایی فضایی بیشتر موضوع ساده ای مثل ترس از تاریکی باشد شاید هم مثل بسیاری از اتفاق های دیگری باشد که در جهان می افتد و ما هنوز توضیحی برای آن ها نداریم.

یک رویداد عجیب دیگر : در سال 1908 میلادی انفجار شدیدی در صحرای شمال سیبری به وقوع پیوست. شدت انفجار به حدی بود که صدای آن تا مسافت 800 کیلومتری شنیده شد و گیاهان منطقه ای به وسعت دو هزار کیلومتر مربع سوختند و نابود شدند. همان زمان دانشمندان محل انفجار را نقطه ای در بالای جو زمین پیش بینی کردند اما هرگز علت این انفجار شدید مشخص نشد.

تا اینکه سه سال پیش اعلام شد که بقایای اشیایی شبیه به سفینه در منطقه ی شمال سیبری پیدا شده است و بر اساس آن یورگ لافبن پژوهشگر روس اعلام کرد که احتمالا در سال 1908 میلادی یک شهابسنگ غول پیکر در حال برخورد با زمین بوده است که موجودات فضایی با سفینه شان به شهابسنگ میزنند و در اثر برخورد با شهابسنگ منفجر میشوند و آنچه سه سال پیش در سیبری کشف شد بقایای سفینه ی موجودات فضایی بوده است.

داستان های بیشماری از این دست وجود دارد حتی بعضی ها طرح های عجیب و زیبای مزرعه های غلات را کار موجودات فضایی می دانند. بعضی ها هم ادعا میکنند که بشقاب پرنده را دیده اند. فیلم های سینمایی زیادی نیز درباره ی موجودات عجیب فضایی ساخته شده است که در آن ها موجودات فضایی با سر های بسیار بزرگ و چشم های بادامی درشت تصویر شده اند. اما دانشمندان به همه ی اینها فقط میخندند.

 

 

آیا موجودات بیگانه زمانی از زمین دیدار کرده اند؟

شاید موجودات بیگانه هزاران سال پیش از سیاره ما دیدار و با پیشینیان ما صحبت کرده باشند. بدیهی است که نیاکان ما در آن زمان نه چیز زیادی درباره عالم می دانستند و نه درک و فهمی از یک فناوری بسیار پیشرفته داشتند. به این سبب آنها شاید این بیگانگان نیرومند را به عنوان خدایان خویش می انگاشتند. این مسئله ای است که حداقل نویسنده سوئیسی اریک فون دنیکن از دهها سا ل پیش در نوشته های خود ادعا کرده است.نخستین کتابش در این باره که در سا ل 1968 انتشار یافت به یکباره او را مشهور کرد. این کتاب خاطراتی در باره آینده نام داشت. او در این کتاب ادعا کرد که بسیاری از چیزهایی که در نظر باستان شناسان اسرار آمیز و معما گونه جلوه می کند در واقع توصیف و نمایش ناشیانه وقایع و حوادثی اند که در زمان اجداد و نیاکان ما اتفاق افتاده و برای آنها درک ناشدنی و نامفهوم بوده اند.

دنیکن پس از آن کتابهای زیاد دیگری در زمینه های مشابه نوشت. او انبوهی از اسناد ، مدارک و شواهدی را برای ادعاهای خود مطرح کرد. اگر ما نوشته های او را باور کنیم بیگانگان خارج از زمین نه تنها بارها از زمین دیدار کرده اند بلکه به طور چشمگیری در وقایع و فرایندهای زمینی دست داشته اند. به ادعای این نویسنده موجودات بیگانه با روشهای فناوری ژنتیکی عوامل وراثتی ما را تغییر دادند تا نبوغ و استعدادمان را افزایش دهند. آنها در ساخت اهرام ثلاثه مصر کمک کردند و به انسان اختر شناسی ، کشاورزی و پزشکی آموختند و حتی بعضی از انتخاب شدگان را به سفرهای فضایی کوتاه بردند.



 

سرزمین‌های ناشناخته در کره زمین

تحقیقات دانشمندان و زمین‌شناسان در بررسی کره زمین نشان می‌دهد که هنوز مناطقی بر روی این کره خاکی وجود دارد که پای انسان به آنجا نرسیده است. در واقع سرزمین‌های کشف نشده‌ای که قبیله‌های بدوی در آنجا زندگی می‌کنند و به دور از هیاهوی زندگی مدرن، مشغول کار و فعالیت هستند براساس تحقیقات زمین‌شناسان و با استفاده از نرم‌افزار Google earth   بیش از 100 قبیله که حدود 40هزار نفر می‌شوند در جاهایی از کره زمین زندگی‌ می‌کنند که هنوز آن مکان‌ها ناشناخته هستند و نامی از آنها روی نقشه جغرافیا وجود ندارد و مردمان این مناطق با دنیای بیرون خود ارتباطی برقرار نکرده و بی‌خبر از هرگونه پیشرفت و تکنولوژی به زندگی خود ادامه می‌دهند. آنچه می‌خوانید اطلاعاتی در مورد مناطق ناشناخته کره‌زمین است که به هیچ عنوان اثری از آن در جغرافیای جهان نیست

یک شب قبل حلقه های کشتزار در یک مزرعه در جنوب روسیه باعث گیج شدن کشاورزان شده است، شاهدان می گویند که بیگانگان آنجا فرود آمده اند.

   
تلویزیون عمومى روسى گزارش مىدهد یک کشاورز از دهکده ی یاژنوی، سرزمین استاوروپل به مأمورین محلى خبر از یک خرابکاری میدهد. آن محل از قرار معلوم یک کارخانه مشروب‌سازى بوده است که کاملا ویران شده بود.....
بازپرس نزدیکتر چهارحلقه ی متمایز با قطر نزدیک به 20 متر را که به صورتی متمرکز بودند و سه حلقه ی خارجی با قطر هرکدام 7.5 متر را تشخیص داد. 

کارخانه مشروب‌سازى انگار با دست در جهت عقربه های ساعت به طرف پایین صاف شده بود. نمایندگان شوراى امنیت استاوروپل به محل حادثه اعزام شدند و همه ی گزارش های پیرامون اتفاق را توقیف کردند. 

آنها هیچ اثری از تابش یا مواد شیمیایی را پیدا نکردند و بدین ترتیب مداخله ی انسان در آن حادثه رد شد. 

 

موجودات ماورا زمینی

تشکیلات موسوم به حلقه های کشتزار اغلب در مزارع غلات پدید می آیند و طی فرآیندی که به پیدایش آنها می انجامد،گیاهان به نحوی اسرار آمیز بر روی زمین می خوابند.بدین صورت الگو هایی پدید می آید که یکباره و بی آنکه در روشنایی روز پیش از آن،کسی آنها را دیده باشد،توجه مردم را به خود جلب می کنند.



مشهور ترین تصویر قدیمی مستندی که وقوع پدیده حلقه های کشتزار را نشان می دهد،یک گراور یا حکاکی چوبی،متعلق به سال 1678 میلادی در انگلستان است.در این اثر،موجودی شیطانی به تصویر در آمده است که با داسی بلند،مشغول دروی مزرعه غلات در قالب الگویی عجیب و خاص است



 
موجودات فضایی به زمین آمده اند

داستان از سال 1357 آغاز شد. در آن سال شکل های دایره ای عجیبی، در گندمزاری در انگلستان پیدا شدند. به زودی شاید شد که بشقاب پرنده ای از این گندمزار به هوا برخاسته و جای آن به صورت دایره ای از گندم های له شده باقی مانده است که ناشی از چرخ زدن بشقاب پرنده، در زمان بلند شدن است. این شکل های عجیب و هنرمندانه به زودی در کشتزار های دیگر هم دیده شدند. اما همه این ماجرا، از یک شوخی در بعد از ظهر یک روز تابستانی، شروع شده بود. سه دوست که مشغول صحبت درباره بشقاب های پرنده بودند، تصمیم گرفتند برای تفریح دایره های بزرگی وسط گندمزار ها، بسازند و ببینند که چه اتفاقی می افتد ! به این ترتیب سرگرمی شبانه دایره سازی با کار دو هنرمند دیگر عمومی شد. دایره های ساده ای که آنها می ساختند توجه دانشمندان سراسر جهان را به خود جلب کرد. در این فاصله هنرمندان دیگری هم به آنها پیوستند و در این کار از آنها پیشی گرفتند. این واکنش زنجیره ای ادامه یافت تا آنجا که به اسرار آمیزترین، پدیده فوق طبیعی قرن تبدیل شد و سالانه هزاران گردشگر را به گندمزار ها، می کشاند. این پدیده آنقدر جذاب بود که حتی سبب شد تا یک فیلم سینمائی درباره آن ساخته شود. پس از چند سال، هنرمند دیگری به نام " مت ریندلی " در انگلستان دوباره این شیطنت ها را از سر گرفت. او شک نداشت که این دایره ها ساخته ی انسان است و قصد داشت، نشان دهد که ایجاد گندم دایره ها چقدر آسان است.

مین سومین سیاره منظومه شمسی می باشد . زمین با سرعتی در حدود هزار و هشتصد کیلومتر در ثانیه (000/480/6در ساعت ) در فضا حرکت می کند ؛ مداری که زمین در آن با این سرعت می گردد ، دایره شکل نیست ، بلکه به شکل تخم مرغ ( بیضی ) است . بنابراین،فاصله زمین از خورشید تغییر می کند . آنگاه که زمین در کمترین فاصله از خورشید قرار می گیرد ، در حضیض خورشیدی ، و آنگاه که در دورترین فاصله اش از خورشید قرار دارد ، در اوج خورشیدی است.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 آلبوم عکس...       راه شیری...


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ