سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در این سال شکل عجیبی در مقابل رصدخانه ی Chilbolton   واقع در انگلستان پدیدار شد که با فلش زرد میتونید ببینیدش :



پهنای این شکل که به صورت یک الماس دو بعدی درآمده بود حدود 230 فوت = حدود 700 متر مربع بود. شکل تشکیل شده بود از 138 دایره که قطر هر کدوم حدود 3 متر = 10 فوت بود که با هم چندین مثلث رو تشکیل میدادند و نهایتا شبیه به الماس میدن.

احتمال میدن که این طرح پدر طرحی باشه که در سال 2000 در جلوی همین رصد خانه ظاهر میشه و یک سال به صورت راز میمونه.


خوب حالا به عکسی که در سال 2000 گرفته شده از همون مزرعه و همون رصدخانه توجه کنید. این دقیقا شکلی هست که یک سال بعد هم نظیرش دیده میشه که بعد توضیح میدم.

این طرح بزرگ مثل قبلی در نزدیکی رصدخانه ی Chilbolton   ظاهر شد اما اینبار به رصدخانه نزدیکتر بود. تقریبا اندازه ی رصد خانه هست با توجه به خیابون های رصد خانه میتونید بزرگی این شکل رو تخمین بزنید. این شکل در سال 2001 هم دوباره ظاهر شد اما اینبار بسیار کوچکتر و درون شکلی بزرگتر!



در 14 اگوست اداره کننده ی رصدخانه از یکی از افرادی که در رصد خانه کار میکرد شنید که اون یه سایه ی عجیب توی مزرعه دیده ولی کسی نرفت برای تحقیق و همچنین هیچ خلبانی هم گزارشی از Crop Circle   یا همچین چیزی نداد. ولی در 20 آگوست Darcy Ladd (اداره کننده ی رصد خانه) و همکارانش همه خشکشون زد!چون یه مستطیل بزرگ توی مزرعه بوجود اومده بود. مستطیل از شاخه های گندم شکسته و نشکسته تشکیل و شکل گرفته بود. و تقریبا همون جایی بود که باباش بود!!! (شکل بزرگ سال 2000)

به سرعت باLucy Pringle مسئول تحقیق درباره ی Crop Circle ها تماس گرفته شد و اون هم به سرعت یه هواپیما گرفت و بر فراز مزرعه پرواز کرد و دوبل سورپرایز شد! چرا که یک شکل مستطیل شکل دیگم اونجا بود که طرح یه صورت شبیه انسان رو به وجود میاورد. که Darcy Ladd اون رو سایه نامید ( به خاطر همون سایه ای که دیده بودن این اسم رو گذاشتن)




یک سال بعد یک روز (احتمالا 15 آگوست) یک شکل عجیب در گندم ها گزارش میشه. (در 8.5 مایلی رصدخانه ی Chilbolton بالای یک تپه در نزدیکی Winchester در Hampshire) یک جنگل کوچیک در نزدیکی این محل قرار داره به نام Crabwood واسه همین مردم اسم این شکل رو Crabwood Formation گذاشتن.

اولین عکس از این واقعه در تاریخ 16 آگوست گرفته شد پس از یه ایمیل ناشناس از یک منبع ناشناس.


اینبار یک صورت و یک کد دیگر که اینبار صورت و کد با قبلی فرق دارشتن. این صورت صورتی هست که سی ساله که مردم اون رو گزارش میدن و به این نژاد از موجودات فضایی Grays گفته میشه و در سرتاسر جهان دیده شدن. گزارشات حاکی از این هستند که مردم فیزیکی یا روحی از ماشینشون ، تخت خوابشون یا حیاطشون به یه صفینه ی غیر زمینی جایی که بیولوژی(زیست و زندگی) غیر زمینی وجود داره برده شدن!

جایی که اسپرم یا تخمک از بدن اونها گرفته میشده (البته فقط اینها نیست اطلاعات خیلی بیشتری هم درباره یاین آدم ربایی ها دارم که بعدا در خدمتتون قرار میدم). خلاصه این موجودات به عنوان موجوداتی خاکستری و خیلی شبیه به همین عکس صورت که در بالا میبینید گزارش شدن.

بریم سر کد. برای ترجمه ی اون باید از مرکز شروع کنیم و مارپیچ بیایم بیرون تا حرف به حرف پیغام رو که در زبان انگلیسی با معنا میشه (دلیل اینکه اونا این کد رمز رو تحت ترجمه ی انگلیسی قرار دادن احتمالا یا این بوده که زبان بین المللی زمین هست و همه میفهمند یا اینکه زبان کشور انگلیس بوده که این شکلها در اونا پیدا شده)

ترجمه ی انگلیسی:

Beware the bearers of false gifts and their broken promises. Much pain, but still time. Believe there is good out there. We oppose deception.

ترجمه به فارسی:


مراقب هدیه آورندگان غلط و قول های شکسته یشان باشید. درد زیاد. ولی هنوز وقت هست. باور کنید چیز خوبی اون بیرون هست. ما مخالف حیله و

نیرنگیم.

درباره ی قول شکسته مطالب زیادی میدونم که بعدا میگم فقط یه خلاصه ی کوچیک میگم که منظور اینها از قول شکسته نژاد دیگری از فضایی ها بودن که سالها آمریکایی ها روی اون سرپوش گذاشتند و آخرم فهمیدن که چه گولی خوردن! (این کاملا حقیقت داره این کیبورد ها میتونه برای تحقیقاتتون کمکتون کنه : Grand Deception , Greys , Arecibo , Chilbolton , Crop circles , 1947 Rosewell , Doty , Area 51 , TR-3B , EBE , ET , Muffon , Best Evidance Ever Tape (Youtube) , UFO , Triangle , Alien Interview و... که الان یادم نمیاد.)


برگردیم سر سال 2001

یه طرح صورت شبیه به انسان و یه binary code مثل همونی که انسانها در سال 1974 فرستادن!

وقتی که Paul Vigay مسئول Independence Research Center (مرگز تحقیقات غیر وابسته یعنی وابسته به دولت و اینا نیست) برای حوادث توجیه نشده در Hampshire (منطقه ای که Chilbolton در آن قرار داره) ، عکس گرفته شده از Code رو دید به سرعت فهمید که این کد خیلی خیلی شبیه به کدی هست که در 16 نوابر سال 74 از تلسکوپ رادیویی Arecibo واقع در puerto rico به سوی فضا و مجموعه ستارگان M13 که حدود 23000 سال نوری از اینجا فاصله دارن فرستاده شده.


در چپ binary code ی رو می بینید که در مزرعه ی جلوی رصدخانه پیدا شده.
در راست
binary code ی رو میبینید که توسط امواج رادیویی در سال 1974 به سوی مجموعه ستارگان M13 فرستاده شده.(تصویر سیاه سفید از کتاب "کیهان" نوشته ی Carl Sagan)

مقایسه کنید:

اگه اون شکل که در Chilbolton پیدا شده دقت کنید میبینید که 4 نقطه با هم پنجمین سیاره بعد از خورشید رو تشکیل دادن.از یکی از ستاره شناسان Cornell University میپرسیم که چطور ممکنه یه سیاره به 4 قسمت تقسیم شده باشه ، اون گفت که قبلا همچین چیزی ندیده و احتمال میده که اونا میتونند 4 ماه باشن! یا سیاره به 4 سرزمین مختلف تقسیم شده باشه. از اونجایی که اونا پیغامشون رو مثل ما تقسیم بندی کردن پس میشه به (سیاره ی بالایی پیغام رو فرستاده) پس میشه این نتیجه رو گرفت که پیغام از این سیاره ی چهار قسمتی یا هر چیزی که میخواید بهش بگید فرستاده شده.

اینجا دو پیغام رو با اجزاشون به صورت رنگی در آوردیم که میتونید ببینید.

این شکل رو ببینید.
معنی طرح چی میتونست بشه؟

در پیغام
Arecibo در سطر آخر علامت M نشان دهنده ی تلسکوپ و آنتن و موج رادیویی اون بود.
توی پیغام نه (9) دایره با سایزهای مختلف بودن که منظومه ی شمسی ما رو نشون میدادن که از خورشید شروع میشد. و یه مقدار دورتر در سمت راست اون سیاره ی زمین یه مقدار بالاتر بود و که نشون میداد منبعی هست که پیام از اون فرستاده شده یه مقدار بالاتر از اون عکس گرافیکی یک انسان قرار داشت که نشون میداد ما روی اون سیاره زندگی میکنیم. دو طرف دیگر اون هم جمعیت و قد متوسط انسان بود.

اینجا یه سوال منطقی هست که میگه : پیغام
Arecibo از طریق امواج رادیویی فرستاده شدن ولی چه انتقال دهنده ای تونسته گندم ها رو به این شکل در بیاره؟!(گندم ها کم پیش اومده که بشکنن و بیشتر 90 درجه خم شدن ولی نشکستن یعنی یه قدرتی روی اونها فشار خاصی آورده که من یه فیلم واقعی از این اتفاق رو در برنامه Best Evidance Ever دیدم که بعدا قرار میدم در خدمتتون)



نظر()

 راه شیری...       شباهت های...


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ